neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Çarşamba, Şubat 23, 2005

put your lights on..

oncelikle hemen soylemeli; yazacaklarimin baslikla hic bir alakasi yok, sadece o anda o çalıyordu. şimdi ise çalmıyor. hayat bazen akmıyor, bazen de akmıyor. pek de doğal olarak.

bugün, bir fikrim için, bir hayalimin gerçek olması için ilk girişimde bulundum, ama son olmayacak. olumsuz bir cevap aldığım söylenemez ama yine de benimle aynı heyecanı yaşamadığını görmek açısından öğreticiydi. bazen bütün maharetin burada yattığını, evet evet tam da burada yattığını düşünüyorum. kendi yaşadığı heyecanı bir diğerine tattırabilmek. aslında bu konuda kendime haksızlık etmemeliyim, çevremde benimle bu heyecanı paylaşıp peşimden gelen insanlar var. ben onları seviyorum. onlar da beni seviyor olmalı. ve bana inanıyor olmalı.. ama herkes buna inanmalı, herkes bunu yaşamalı.. bir yazarın kitabını okuyan insanlarin gozlerinde bir pırıltı aramasını şimdi daha iyi anlıyorum galiba.

yarın büyük bir gün olacak belki, bir derdim var. diyecegim belki yarin aksam..

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de