neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Cuma, Nisan 15, 2005

bazen..

bazen farkediyorum ki, {ya da az once farkettim ki} ne kadar yuzlesirsen yuzles, ne kadar kazıyıp atarsan at, bazi seyler hic gitmiyor insanin icinden, veya her neresiyse orasindan. insanlarin cocukluklarinda yasadiklari acilarin neden ileride bir gun hortlayip gelebildigini simdi daha iyi anlayabiliyorum galiba. belirsizlikler ummani su dunya, yine galiba'lamaya basladim, iyi mi? insanin ic'i garip bir yer olsa gerek, zaman zaman depresen, zaman zaman durulan, cosan, kosan, garip bir sey. her nasil bir seyse.. kabul ediyorum hocam, yazarken ciplakmis gibi davranamiyorsun, bir seyleri gizliyorsun demistiniz.. sanirim korkuyorum.. ne yapayim..?

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de