neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Cumartesi, Temmuz 02, 2005

çok sıcak..

hava çok sıcak ve her nasıl oluyorsa sanki eskiden olmadığı kadar çok etkileniyorum sıcaktan. kafam karışık. biraz kızgın, biraz da kırgınım. özensizlik, coşku eksikliği ve olduğu kadarıyla yetinme durumu beni çileden çıkarmak için yeterli. kapalı kutulardan da hoşlanmam. ne yapacağım peki? göreceğiz..

-----

iki yeni kitabım var, biri kalın biri ince:
Lunapark Kapandı- Mario Levi
Kabuk Adam- Aslı Erdoğan

bir kitabın ilk cümleleri çok önemlidir derdi bir hocam, ben de buraya yazayım bari:

"Hayatım, ardımda bıraktığım büyük kayıplar ve ölümlerle dolu... Ben seri cinayetler işleyen bir suikastçıyım !.. "

"Bazen insana hiçbir şey hatırlamak kadar acı veremez, özellikle de mutluluğu hatırlamak kadar. Unutamamak. Belleğin kaçınılmaz intikamı."

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de