neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Cumartesi, Haziran 24, 2006

kart

yandaki kartı aldım geçtiğimiz günlerde, diye yazıyordum ki, birden kapanıverdi pencere, boşa gitti onca yazdığım. evet efendim, yandaki kartı buldum posta kutumda. uzun zamandan beri gerçekten bana gönderilmiş yegane posta.

bir gün bahçeli bir evim olursa, ben de böyle bir posta kutusu yaptıracağım diye uzun uzun anlatıyordum, sarmaşıklardan, güzelim kuş evlerinden filan bahsediyordum halbuki. tekrar yazmam kabil değil, kusurumu affedin.

3 yorum:

blacklebron dedi ki...

gerçekten güzel (:
insanın kartının olması da çok güsel bi duygu olsa gerek (:

Ebda dedi ki...

uzun ,,
çok uzun zaman oldu seninle mektuplaşmayalı..
inanki o kadar özledimki,,,
o buyuk beyaz zarflarla özenle yazılmış senin kalbinden - düşüncenden bazen ıstırapla bazen de neşeyle dokulen cumleleri.
Ve sana cavap yazmayı ardından zarfı kırmızı kırmızı muhurlemeyı...
;)

lula dedi ki...

yine gelir, hiç merak etme..

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de