neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Pazar, Mayıs 22, 2005

Aşk bahsi..

Birden anlıyor ki hiç aşık olmadı hayatta. Arzuladı ve arzulamaktan hoşlandı. Sevişti ve sevilmekten hoşlandı. Tatmin oldu ve tatmin etti ama hiç aşık olmadı.

...


-Arayan bulmazmış. Ama sadece arayanlar bulabilirmiş, değil mi Zehra?

Zehra'nın verecek cevabı yok. Bu dili bilmiyor. Bu dili bilmediğini bilecek kadar zeki Zehra. Zekanın ispatı insanın bildiklerinde değil, bilmedikleriyle kurduğu ilişkide.

...

Ne dünüm, ne de yarınım. Ne gölgesinden kaçtıklarım, ne de hangi istikamete yöneldiğim. Düşünmek dahi istemiyorum bunları. Mümkünse kopmak tüm bağlardan, yarını garantiye alabilmek için bugünü rapt eden, zapt altına alan tüm kontratlardan. Bir toz kütlesi gibi uçuşmak havada. Öylesine hafif, öylesine bakir. Bir şey olmamak, bir yere varmamak istiyorum ki, attığım her adım beni senden uzağa savurmasın. Burada kalsam, bu anın bağrından çıkmadan. Bebek benim içimde büyüse, ben senin içinde. Ben senin en güzel sırrın olarak kalsam.

...

Kalmadı lüzum aramaya, ben bulamadan daha neyi aramakta olduğumu, aradığım çıktı karşıma burada. En yasak, en ırak, en yabancı olanın suretinde geldi buldu beni aşkın.

En yasak, en ırak, en yabancı olanın suretinde geldi buldu beni aşk...

...

Beşpeşe'den..
370 numaralı sayfalar civarı

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de