neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Pazar, Mayıs 22, 2005

hem uzakta, hem yakında..

hem uzakta, hem yakındayım.. hem büyük bir karmaşanın ortasında, hem de müthiş bir sadeliğin içinde.. yavaş yavaş kopuyorum eskiden. ya yenisi? yeni hep belirsiz.

"Ne Güzel Günlermiş" diyenlerden değilim de, ne güzel günlerdi diyenlerdenim, güzel günler geride kaldı, umarım ki yeni güzel günlere doğru kürek çekiyorum ve çekiyoruz. ne diyor şarkı, güzel günler; bizi bekler!

henüz yeterince iyi ifade edemiyorum, belki tamamlanmadi henüz yaşadıklarım ve hissettiklerim, ve bu durumda bir bütünlük içinde değiller. tamamlandığı vakit daha rahat ortaya dökebileceğim, tam da istediğim gibi.. kaale almadığım bir ihtimal daha var: hiç bir zaman bir bütünlüğe kavuşmayacak olması.. sanırım zaten öyle..

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de