neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Perşembe, Eylül 29, 2005

nereye böyle?

nazan öncel'in nereye böyle diye bir şarkısı var, ilginçtir, neden ilginç olduğunu bilmiyorum ama bana ilginç geliyor yer yer içime dokunması. bazen düşünüyorum da: "bilader, nereye böyle?" .. bazı insanlar kontrollü olmayı severler, ben de severim bazı açılardan, kontrol manyağı olmadan ya da olmaya çalışmadan ya da olmamaya çalışarak. dil enteresan bir lastik, kafatasının içindekileri anlatabilmek için dili iyi kullanmayı bilmek gerekiyor. söz ustası olmak gerekiyor. iyi ama bir çok söz ustaları var ki, kafalarının içinde bir şey yok. şimdi burada, şuracıkta içi boş fakat güzel kelime kombinasyonlarına değinmek istemiyorum. görüyorsun ya, kafamın içindeki düşünceler bir bütünlük arzetmiyorlar. oradan, buradan ve şuradan üşüşüp, kafamın içinde dolaşan tilkilerin kuyruklarını birbirine dolaştırıyorlar. insan beyni kendisini ve konumunu tarif edebilmek için bir referans noktasına ihtiyaç duyar. nereye böyle dediğimde kendi kendime düşünüyorum da, nereye sorusunun cevabını verebilecek bir referans noktam yok halihazırda. tarih tekerrürden mi ibaret nedir?

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de