neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Perşembe, Ağustos 09, 2007

Çocukluk

turuncu
hiç bitmeyen 45 dakikalık bir dilim ister misin?

pur
kaça satıyorsun?
bir dilim asla yetmez :)

t
paha biçilemez.
elinde paha biçilemez ne varsa onu istiyorum
paha biçemediğin bir silgi bile olabilir

p
paha biçemediğim tam karşımda randevu defterim var
benim için paha biçilmez bi şey :)

t
tamam olur :)

p
vermem ama :)

t
onu bana verirsen sana hiç bitmeyen dilimlerden veririm

p
ben bulayim paha biçilmez başka bişey
seni kandırmak da istemem
bu silgi benim büyük büyük büyük babamdan kalmadır
o yüzden paha biçilmez diye

t
:)

p
gördün mü ne kadar iyi bi insanım

t
görüyorum, uçağın bile var
o kadar iyi bir insansın

p
yel değirmenlerine karşı don kişot muyum
uçuyorum durmadan ben pilot muyum

t
kuşsundur belki?
belki de kağıt uçak
şimdi tosan olsa içimizdeki hiç bitmeyen çocuktan dem vururdu

p
vururdu
çocuuuk hiiç biter mii
çoocuuk hiiç biter mii
kalıır içimizde
bir parkta salıncakta
bir oyuncak uçakta
bir renkli kağıtta
çocuuuk hiiiç biteer miii
-müzik giriyor araya-

t
düet yapalım bu şarkıya
bitmez canım, bitmez elbet
gözü parlar, karnı acıkır
bir salatalıkla doyar
bitmez çooocuuuk

p
:)
güzel oldu
çocuuk hiiç biter miii
kalıır bi küsüşte
bir yenilişte
bir anne dizinde
bir çizgi filmde
çocuuk hiiç biter mii

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizin çocukluk ve yetişkinlik arasında kalmış ruhlarınızı huzurla "otherside"a aktarmak için ghost whisperer mı olmak lazım bilmiyorum ki...

"Şu elimde görmüş olduğunuz şekilsiz nesne, bir kağıt ağırlığı. Aile büyüklerinden bana aktarıldı, ve içinde, yetişkin bedenlerinize hapsolmuş çocuk ruhlarınızı huzura kavuşturacak bir şey var. ve, paha, biçilmez."

Yaklaşın şimdi.

alef dedi ki...

Allah iyiliğinizi versin çok yaşayın e mi?
iyi de merak kediyi öldürür biz de alabiliyo muyuz o dilimlerden? pahabiçilemez bi kalemim var, yılbaşı süsüm var, bi de bilyem var..

Adsız dedi ki...

"Affan Dede'ye para saydım, sattı bana çocukluğunu"

Şu letafeti, şu naifliği yakalayamıyorsunuz canlar.

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de