neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Cuma, Nisan 14, 2006

carry on

başlığın yazacaklarımla alakası var mı bilmiyorum. bu şarkını melodisi mırıldanamayacağım kadar bölük pörçük de olsa aklıma takıldığı için başlık oldu. belki biraz da carry on diyorumdur kendime ama açıkçası çok farkında değilim.

bugün erken yatacak ve yarın spora gidecektim ama olmadı. olmadı da kötü mü oldu? yo, hayır! pek güzel oldu. pek hoş ve pek âlâ bir akşam/gece geçirdim. bakla nasıl pişirilir konuştuk, tiktaklı bir şehir konsepti üzerinde düşündük. evet, biz diyorum, tahmin etmişsindir zaten tek başıma bu kadar iyi bir akşam geçiremeyeceğimi.

öyle çok düşünceler ve şeyler var ki kafamda.. bir türlü sıraya sokup düzenli ve sürekli sonuçlar elde edemiyorum. gitmek, kalmak, birlikte yaşama kültürü, bir türlü yanyana gelemeyen halbuki birbirine çok yakın insanlar... ah be, kafam çok karışık. beni dinler misin? evet, bu kaçıncı defa olacak? çok haklısın yine tekrar ediyorum ama ne yapayim, dinleyicileri seviyorum. gevezeyim galiba biraz da..

bugün kötü olmaya meyilliydim. ve sonunda bir olay tanjant ile ilişki kurmayı başarıp beni yokuş aşağı itmeyi başardı. artık düşününce şöyle diyorum: hayatına giren insanları seçme şansın varsa tanjantla sevişenleri uzak tut.

gözlerim yanıyor. uykum var. ama sadece uykudan değil. uykum yokken de yanıyorlardı.

bir de tanımadığım okurlarım varmış. afişe olmaktan pek hoşlanmam ama geçenlerde lula'nın sayfasına girerken adresimi yazdım. lula'dan dolayı gelen ziyaretçilerim oldu. yorum yapıyorlarmış sonra yazılarım hakkında. ilginç tabi. bilmiyorum henüz bu konuda ne düşünmem gerektiğini.

son olarak; misafir yazarım olacak demiştim. eğer unutmayıp sabırla misafir yazar yazacak mı diye bekleyenler varsa; yazacak sanırım ama hala kılını kıpırdatmıyor. biraz daha sabretmelisiniz.

öyle işte, yine gelirim..

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de