neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Pazartesi, Haziran 25, 2007

Gözardı Edilen

Burada siyasetten bahsedilmiyor, çünkü siyasetten bahsedecek fikri olgunluğa ulaşıldığına inanmıyorum. Büyüğünden küçüğüne basın-yayın organlarının dümen suyunda eskilerden kalma, iki kutuplu ve dahi körüklenmiş fanatizm içinde olup gidiyor bütün işler. Siyah ve beyaz netliğinde.

Aynı insanlar binlerce renk gösteren ekranlara hayran hayran bakıyorlar. Durun, durun her şey aslında başka türlü. Birileri söylüyor ama kimse de duymuyor.

Bu ve bunun gibi çeşitli sebeplerle duyurmayı kendime görev bildim. Bunu ve şunu okursanız çok memnun olurum.

Kim oluyorsam, pay biçtim işte kendime.

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de