neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Salı, Nisan 17, 2007

Huztut

Çok zamandır yazamadım. Bir sebebi yok, sadece hızlı akan düşüncelerin herhangi bir tutarlılığının olmaması.

Şimdi ağlamak istiyorum. Bunun da bir sebebi yok, sadece hızlı akan hislerimin herhangi bir tutarlılığının olmaması.

Tutarlı olmak gibi bir takıntım yok, tutarsız olmak da güzeldir.

Bir şeyler oluyor. Ne olduklarını bilmiyorum. Bilmesem de onları hissediyorum. Bu da pek tutarlı değil, di mi?

Boş verelim bari.

3 yorum:

deryik dedi ki...

tutma o zaman... aksınlar. tutarlılık yoksa tutmaya çalışmak da saçma, iyi onlar böyle.

alef dedi ki...

hissetmek tutarlıdan başka birşey sanki.hissetmek tek başına olan birşey tutarlılık birbirini etkileyen şeylerin oluşturduğu birşey.çok tutarlı açıklamadım ama..

karpuzkabugu dedi ki...

bu tutarsiz yazida kendi tutarsizligimi buldum sanirim.
benim de tutarli olmak gibi bir derdim yok,hatta biraksinlar beni hep tutarsiz olayim.
ama "tutarsizlar tutunamiyormus",oyle dedi hayat bana bir gun.
tutunmasam ne yazar dedim ben de.

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de