neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Salı, Nisan 03, 2007

Mandalina

mandalinanın ince zarını soyup yemek bir törendir. bunu anlamayan insanlarla mandalina yemek kremalı bisküviyi ikiye ayırmayan insanların ortasında yalanıp durmak gibi bi şi. hem zaten mandalina zarının niye soyulduğunu anlamayan biriyle diş fırçası paylaşıyor olmak başlı başına bi bulantı sebebi olabilir.1


Bunu okuyunca düşündüm de, mandalinanın zarının niye soyulduğunu anlamayan biri insanları da soyamaz gibi geldi bana.

Tabi şu da var; bunu bilen biri de soyunmasını bilmeyebilir ama en azından mandilanın zarının niye soyulduğunu bilen birinden yardım isteyebilir.


1: çiğ, aslında zor değil

3 yorum:

Tugc dedi ki...

Mandalinanin zarini soyamayanlar insanlari niye soyamasin yahu :)
Gerci ben de soyarim ama :d

alef dedi ki...

müsadenizle @tuğçe
bence ikiside itina istediği için, ikisinin de gizli özneleri var içimizdeki bi duygusallıkta ..

ve turuncu :)
böyle yazılar/farkındalıklar nedense içimi çok acıtıyor evet daha mandalinanın zarını soymayı bilmeyenler hoş sadece mandalina da değil misal lolipopu buzluktan çıkarıp dilinin altına saklamak da var.. ayrıntılar bunlar, taşı bir arada tutan harç misali.. ilişkiler de yanlız taştan olmuyor ne yazıkki ortak bir dil lazım.

turuncu dedi ki...

tuğçe;
alef söylemiş zaten, özü parçalamadan mandalinanın zarını soymak zordur ya, onun gibi işte. :)

alef;
bir de paylaşılan diş fırçası var değil mi..

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de