neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Salı, Mayıs 02, 2006

bir mayıs

kadıköy'de toplanan kalabalıklar sayesinde farklı bir pazartesi yaşadım. ikindi sularına kadar rahat bir çalışma temposuyla geldikten sonra alışverişe çıktım. bir şey alacağım vakit çok fazla aramak istemiyorum. tam da alacağım, almak istediğim gibi bir şeyi hemence bulayım istiyorum. aksi gibi, aklımda, zihnimde beliren imgeyi aktarmakta zorlanıyorum. karşımdaki adama şöyle bir şey istiyorum diyemiyorum ki. bu olmaz, bu da olmaz, hayır hayır o da olmaz. bazı yerlerden adımlayarak çıkıyorum zaten. neyse çok şükür bugün girdiğim üçüncü mağaza da aradığımı buldum, çok mutlu oldum. Allah affetsin, çok yerde bakıyorum da, malzemeyi ziyan ediyorlar, yani o malzemeden güzel şeyler çıkabilecekken özensiz işçilik ve zevksiz model seçimiyle berbâd ediyorlar.

oradan çıkıp cemal reşit rey'e yollandım. {...} buraya bir sürü şey yazmıştım. sonra sildim. detayları burada anlatmak çok gereksiz. diyeceğim şudur, müthiş bir akşam geçirdim. ffevkalade el üstünde tutulduğumu hissettim. çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de