neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. ama belki benimle ilgili bazı şeyleri, yazacağım bir kaç kelimeyi merak edenler olur..

Pazar, Mayıs 14, 2006

şöyle böyle

pazar sabahı, uyuyamadım. dokuz buçukta uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra her zaman yaptığım gibi tekrar yatağa gömüldüm. ama uyuyamadım. düşünceler kafamın içinden akıp gidiyorlar. onları durduramıyorum. kalkıp bu akıp giden şeyleri bir mecraya sokarak budama yolunu seçtim. işte bu sebeple buradayım. ne söyleyeceğim? bilmiyorum. çok zaman yaptığım gibi birbirinden bağımsız ilintisiz cümleler topluluğu olacak yazılanlar. harfler, sözler saçılacak etrafa. eskiden tüm düşündüklerimi ve söyleyeceklerimi bir gün gelip sıraya koyabileceğimi, mantıklı bir akış içinde verebileceğimi hayal ederdim. artık umudumu kestim. yapabilirsem ne âlâ fakat yapamazsam da çok ukde olmayacak içimde. çünkü artık zor bir hadise olduğunu düşünüyorum. yapanlara hayranlık duyuyorum. tebrikler. bugünlerde geçmiş dönüp dolaşıp önüme çıkıyor veya bir şekilde ben döndürüyorum feleğin çarkını. çark değil mi bu, dönüp dönüp başa gelmiyor mu zaten? niye şaşırıyoruz o zaman? çok da yaratıcı değil bu durumda tarih tekerrürden ibarettir demek. her çember gibi dönüp dönüp aynı yere gelmesinden daha doğal ne olabilir ki? belki o zamanlar çember formunun detaylarına haiz değillerdi kim bilir... neyse, clever yumurtadan çıktı sonunda. uzun zaman uzaklardaydı. neredeydi bilmem. ama tam da benim geçmişten bahsetmeye başlamamla birlikte ortaya çıkması ilginç oldu tabi. sonra tosantosun ile konuştuk dün, benzer bir geçmişin bugüne taşıdığı insanlar olduğumuzu filan farkettik. sonra mesela geçtiğimiz perşembe samatya civarına gittiğimde mühim bir dostumun daha hayatıma çok teğet geçtiğini farkettim. ilginç detaylar bunlar. kendimi altın yapmaya yaklaşmış bir simyacı gibi hissettim. anlatamadım değil mi yine? boş ver. clever sözlenmiş ben görmeyeli. halbuki ben henüz o kadar büyümediğimizi filan düşünüyordum. sonra bir arkadaşıyla aralarında geçen bir konuşmayı aktardı:


[01:42:58] clever: bence senin ciddi bir karar vermen gerekiyor daha dogrusu bir soru sormalisin kendine.
[01:43:07] clever: çok derine içerilere ulasacak bir soru bu
[01:43:32] clever: sen, acaba aksam eve geldiginde, karsinda filiz'i mi görmek istiyorsun?
[01:44:08] ever&never: evet abi, bunca garip seyler yasadiktan sonra hala diyorum ki, aksam evime dondugumde filiz'i gormek istiyorum.
[01:44:23] ever&never: birlikte yemek yemek, film seyretmek filan istiyorum.
[01:44:38] ever&never: saat sinirlamasi olmadan gozlerine bakmak istiyorum.
[01:44:48] clever: sen fena asiksin be
[01:44:57] clever: çok güzel
[01:44:58] ever&never: sus, kimseye sooleme.



dediğine göre meselenin büyümekle filan alakası yokmuş. işte böyle dediğin vakit oldun sen diyorlarmış. arkasından her şey birbiri ardına geliyormuş filan. ilginç tabii. tebrik ettim kendisini..

Hiç yorum yok:

Bil-sen-de

Pardus... Özgürlük Için...

Firefox 2

Bazen Okurum

Dinle-sen-de